Jak se dostat do médií II - Představení firmy
Popis
Každý manager a podnikatel ví, že mediální zájem, zejména ten pozitivní, je pro každou firmu požehnáním. Je to PR zadarmo a hlavně ho odpracuje někdo jiný. Jeden rozhovor v televizi má větší efekt než 50 článků ve vašem blogu. To, aby vaše podnikání bylo pro média zajímavé, však podléhá určitým zákonitostem, která si postupně projdeme v sérii našich webinářů.
Ve druhém on-line webináři se zaměříme na vaši verbální pohotovost a schopnost krátce a výstižně představit své podnikání tak, aby to bylo pro média zajímavé a pro vás přínosné. Dozvíte se, jak formulovat věty, jak ve svém projevu pracovat s klíčovými informacemi o vašem podnikání, co říci, a co naopak raději neříkat.
V průběhu webináře si odpovíte na tyto základní otázky:
Trvání: 60 minut
Místo konání:
Webinář - v čas pořádání kurzu potřebujete PC, tablet nebo chytrý mobilní telefon s připojením k internetu. Přihlášení dostanou emailem odkaz, na kterém se budou moci k webináři připojit.
Chcete věnovat kurz jako dárek?
On - line webinář | ano |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.