Sledujte Seznam.zprávy
Seznam.cz spustil své vlastní videozpravodajství. Už půl roku v branži neposloucháme nic jiného. Bude to výjimečné, zní šeptanda, Seznam perzonálně luxuje největší televize a mediální domy, připravte se, bude to bomba...
Seznam.zprávy "vysílají" jen tři dny a na komplexní hodnocení je příliš brzy. Zatím dovolte pouze pár drobností, které by bylo dobré sledovat, abyste dokázali posoudit, zda tento kanál do svých oblíbených zařadit.
Obsah a řazení zpráv ve zpravodajských relacích - např. 5. 10. , ve kterých jsme se ve dvou a půl minutové zprávě dne dozvěděli, že aktivisté Greenpeace slezli z věže chvaletické elektrárny.
Obsah reportáží - například první sníh na horách
Mluvní projev reportérů a moderátorů - za všechny reportáž o rentě horníků
Nonverbální projev na screenu - třeba komentář ke konci banky ZUNO
Kameramanská práce - třeba v komentáři Jindřicha Šídla je opravdu úžasná kompozice.
Zvuk - je celou dobu stereo nebo není? Nebo občasné vypnutí jednoho kanálu je schválně? A úroveň vstupů ze studia a reportáží je také schválně rozdílná? Ztišení respondentů v reportážích si můžeme vysvětlit tím, že říkají něco, co není důležité.
Položte si otázku, na jakou cílovou skupinu Seznam s ročními tržbami přes 3 miliardy korun svůj nový produkt cílí. Podíváme se na seznamovské zprávy opět za týden a zjistíme, jaký prodělaly pozitivní vývoj.
pH