Reklamační řád APPLAUS MÉDIA
Reklamační řád pro výuku APPLAUS MÉDIA
1. Obecné ustanovení
APPLAUS MÉDIA, s.r.o.. , IČ: 29412099 vydává v návaznosti na Všeobecné obchodní podmínky APPLAUS MÉDIA a na zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, tento reklamační řád.
2. Rozsah a podmínky reklamace/stížnosti
Zákazník má právo podat APPLAUS MÉDIA s.r.o. reklamaci/stížnost pro všechny veřejné kurzy na:
- způsob výuky lektora
- metodický obsah kurzu
- organizaci kurzu
Reklamaci/stížnost uplatňuje zákazník vždy písemně neprodleně po zjištění předmětu reklamace/stížnosti, a to na adresu APPLAUS MÉDIA, s.r.o., Žirovnická 2389/1a, 106 00 Praha 10. nebo e-mailem na reklamace@applaus.cz
Písemná reklamace/stížnost musí obsahovat:
1. jméno a příjmení zákazníka
2. adresu zákazníka
3. číslo objednávky
4. popis předmětu reklamace/stížnosti
Nebude-li zaslaná písemnost zákazníka dodavateli obsahovat výše uvedené údaje nezbytné pro řádné podání reklamace/stížnosti, nebude tato písemnost kvalifikována jako reklamace/stížnost.
3. Způsob a lhůty vyřízení reklamace/stížnosti
APPLAUS MÉDIA, s.r.o...je povinna reklamaci/stížnost vyřídit nejpozději do 30 dnů ode dne obdržení reklamace/stížnosti od zákazníka, pokud se škola se zákazníkem nedohodli na delší lhůtě. Dnem obdržení se rozumí datum, kdy byla reklamace/stížnost doručena na výše uvedenou adresu školy. Pokud APPLAUS MÉDIA, s.r.o.. uzná reklamaci jako oprávněnou, nabídne studentovi adekvátní kompenzaci.
Způsob řešení reklamace/stížnosti na:
A. Způsob výuky lektora
1. studijní poradce společnosti APPLAUS MÉDIA, s.r.o. reklamaci/stížnost zaeviduje, předá k vyřízení tříčlenné reklamační komisi a informuje jednatele společnosti Pavla Hronka.
2. reklamační komise prověří předmět reklamace/stížnosti v daném kurzu (např. odborná observace kurzu, pohovor s lektorem apod.), a pokud uzná reklamaci/stížnost za relevantní, informuje jednatele společnosti, který zajistí adekvátní nápravu, např. proškolení lektora, případně jeho výměnu
3. v případě, že po tomto řešení podá zákazník opětovnou reklamaci/stížnost se stejným předmětem reklamace/stížnosti, může dojít k individuální kompenzaci za kurz zákazníkovi ze strany APPLAUS MÉDIA, s.r.o., kterou určí jednatel školy Pavel Hronek
B. metodický obsah kurzu
1. studijní poradce společnosti APPLAUS MÉDIA, s.r.o. reklamaci/stížnost zaeviduje, předá k vyřízení tříčlenné reklamační komisi a informuje jednatele společnosti
2. reklamační komise společnosti reklamaci/stížnost posoudí porovnáním metodického obsahu kurzu podle druhu kurzu s dostupnými metodickými pokyny pro výuku daného oboru a se schválenými akreditacemi MŠMT.
3. pokud na základě tohoto srovnání reklamační komise uzná reklamaci/stížnost za relevantní, navrhne jednateli upravení metodického obsahu kurzu tak, aby odpovídal výše uvedenému
4. v případě, že po tomto řešení podá zákazník opětovnou reklamaci/stížnost se stejným předmětem reklamace/stížnosti, může dojít k individuální kompenzaci za kurz zákazníkovi ze strany dodavatele, kterou určí jednatel školy
C. organizaci kurzu
1. studijní poradce společnosti APPLAUS MÉDIA, s.r.o. reklamaci/stížnost zaeviduje, předá k vyřízení tříčlenné reklamační komisi a informuje jednatele společnosti.
2. reklamační komise posoudí porovnáním s původním rozvržením kurzu a obchodními podmínkami, ve kterých jsou uvedené konkrétní podmínky pro změnu v kurzech (obchodní podmínky jsou uvedeny na www.kurzyapplaus.cz) reklamační komise uzná reklamaci/stížnost za relevantní, navrhne jednateli adekvátní kompenzaci zákazníkovi za daný kurz.
3. v případě, že po tomto řešení podá zákazník opětovnou reklamaci/stížnost se stejným předmětem reklamace/stížnosti, může dojít k individuální kompenzaci za kurz zákazníkovi ze strany APPLAUS MÉDIA, s.r.o., kterou určí jednatel školy.
4. Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád je platný od 1. 5. 2015 a platí za upřesnění obchodních podmínek společnosti APPLAUS MÉDIA, s.r.o. (obchodní podmínky jsou uvedeny na internetových stránkách APPLAUS MÉDIA, s.r.o.. www.kurzyapplaus.cz a jsou také k dispozici v kanceláři APPLAUS MÉDIA, s.r.o.)
Podání reklamace nezakládá důvod k přerušení kurzu.
Členové Reklamační komise:
Samira Al Ali - TV NOVA
Lenka Roštoková - Rádio Impuls
Eva Spišáková - ČBK
Věra Klimšová - Studijní poradce